1. trending
CRM - Gestionarea relatiilor cu clientii - Webdin

CRM – Gestionarea relatiilor cu clientii

img

Dezvoltare sistem CRM pentru afaceri mici și mari

De câte ori ți s-a întâmplat să cauți datele de contact ale unui client sau partener și să nu îl găsești? Cât timp durează transferul de informații între angajații din departamente diferite?

În orice companie, gestiunea eficientă a relațiilor cu clienții dar și a relațiilor dintre angajați influențează direct performanțele acesteia. De aceea, pentru a spori șansele de a atrage și menține clienți profitabili, fără să existe dificultăți de comunicare, au fost create sistemele CRM.

Ce înseamnă CRM?

În definiție, CRM este acronimul pentru Customer Relationship Management, ceea ce înseamnă o platformă de gestiune a relațiilor cu clienții. Acest sistem software are rolul de a centraliza toate datele despre clienți, parteneri, furnizori, potențiali clienți și angajați din diferite departamente.

img
img

De ce ai nevoie de implementarea unui CRM

Răspunsul este simplu: profitabilitatea. Dacă în cadrul afacerii tale gestionezi diferite baze de date, un sistem CRM îți va eficientiza activitatea și comunicarea atât pe plan intern cât și extern.

Fie că lucrezi în cadrul unei companii mici sau activezi într-o companie mare aflată în plină dezvoltare, setul de instrumente pe care ți le pune la dispoziție un CRM te va ajuta să te organizezi mai bine și să afișezi o imagine impecabilă față de clienții tăi.

Automatizarea proceselor de vânzări
Administrarea listei de potențiali clienți crește eficiența comunicării cu aceștia.
Relații cu clienții
Departamentele de suport și service vor accesa mai rapid datele despre clienții existenți și istoricul interacțiunii acestora cu produsele sau serviciile tale.
Marketing automation
Sondaje de opinie, email marketing, distribuirea de materiale promoționale, toate acestea vor putea fi realizate printr-un CRM.
Profilarea clienților
Cu ajutorul datelor despre clienți poți crea un profil al acestora care să fie utilizat în strategiile de marketing și vânzări.
Creșterea profitabilității
Prin monitorizarea proceselor de vânzări și marketing și îmbunătățirea relațiilor cu clienții, vei reuși să crești veniturile și profitul afacerii tale.
Funcționalități dedicate
Dezvoltarea unor funcționalități dedicate în raport cu provocările și nevoile specifice din cadrul companiei tale.

Ce funcții îți oferă o platformă CRM

Webdin dezvoltă sisteme CRM personalizate pentru clienții noștri, în funcție de specificul și nevoile afacerii lor. Iată cele mai populare funcții solicitate de clienții noștri în dezvoltarea aplicațiilor CRM:

  • Vânzări: contracte, date de contact ale potențialilor clienți;
  • Marketing: newsletter, profilare, segmentare, bugete, acțiuni de promovare;
  • Asistență și service: istoricul problemelor / defecțiunilor / reparațiilor;
  • Project management: gestiune resurse, optimizare costuri, analiză rezultate.

Alege un CRM software pentru afacerea ta și transformă fiecare informație din baza de date într-o oportunitate! Indiferent de nișa afacerii tale, dimensiune și domeniu de activitate, la Webdin dezvoltăm soluțiile CRM de care ai nevoie.

Obține o estimare
de proiect gratuită acum

Mesaj trimis! Va vom contacta in cel mai scurt timp.