Dezvoltare Soft Medical

img

Aplicaţii CRM/ERP pentru gestiunea clinicilor medicale

Webdin dezvoltă soft de gestiune ideal pentru clinicile medicale, o unealtă de ultimă generaţie la îndemâna întregului personal. Un soft de gestiune medicală oferă posibilitatea urmăririi evoluţiei pacientului, a afecţiunilor, analizelor, programărilor şi a perioadelor de rechemare, precum şi a situaţiei financiare. Pentru clientii persoane juridice, veţi putea urmări evoluţia contractelor şi emite facturi direct din sistem. Aplicația este gândită pentru a se potrivi tuturor clinicilor. Indiferent de specialitatile medicale şi de dimensiune, softul reprezintă cheia spre profesionalizarea serviciilor medicale şi transformarea într-o activitate profitabilă.

Avantajele unui Soft de Cabinet

  • Acces la orice informație privind business-ul tău, oricând, de oriunde, de acasă, din vacanță sau din orice alt colț al lumii

  • Vizualizarea rapidă a programărilor organizate pe medic, cabinet, pacient etc.

  • Acces instant la fișa pacientului cu toate detaliile

  • Acces rapid la istoricul fiecărui pacient

  • Notificări automate pe email/sms

  • Siguranța datelor pacienților și ale business-ului tău

  • Este ușor de învățat, intuitiv și chiar distractiv

img
Programări
Prin stabilirea din timp, între pacient și medic, a coordonatelor consultației se eficientizează activitatea clinicii. Aplicatia permite gestionarea rapidă a programărilor și oferă funcții intuitive pentru vizualizare și reprogramare pentru o dată ulterioară.
Rapoarte
Modulul inteligent de raportare permite obținerea unor informații deosebit de importante pentru controlul activității zilnice și pentru dezvoltarea strategiei pe termen mediu și lung. Aveți acces la rapoarte în timp real, chiar și când nu sunteți în clinică.
Dosar electronic
Dosarul electronic al pacientului este elementul central al aplicației. În aplicatie se pot crea fișe medicale pentru fiecare specializare sau medic, bazate pe șabloane personalizate. Personalul medical are acces ușor la istoricul pacientului și poate lua decizii rapide.
Stocuri
Activitatea medicală presupune manipularea unor cantități importante de materiale consumabile. Gestionarea eficientă și eficace a acestora este esențială. Aplicatia are tot ce aveți nevoie: Achiziții, NIR, Bonuri de consum, Vânzare directă, Transferuri, Inventare, Rapoarte aferente.
Notificări SMS
Comunicarea cu pacienții este foarte importantă. În modulul de expediere SMS puteți trimite mesaje automate (de exemplu mesaje de confirmare a programărilor, pentru control periodic sau zile de naștere) sau campanii (cu oferte promoționale sau cu ocazia sărbătorilor).
Casierie
Modulul de Casierie oferă posibilitatea de a urmări detaliat situația financiară a fiecărui pacient: serviciile efectuate, serviciile achitate, precum și avansurile primite de la pacient. În plus, aveți modul de Facturare și Registru de casă.

Obține o estimare
de proiect gratuită acum

Mesaj trimis! Va vom contacta in cel mai scurt timp.